Ένα γρήγορο review για το νέο daytona 116520 v3 best edition 904L από το clean factory που κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και μόλις μου ήρθε το μετέτρεψε ο ωρολογοποιός μου σε super franken με ένα γνήσιο καντράν APH του 2014 σε τέλεια κατάσταση chromalight (μπλε λουμ) γνήσιους τους τρεις δείκτες στα subdials και γνήσιο κρύσταλλο, στη πορεία θα μπουν και οι άλλοι τρεις γνήσιοι δείκτες της ώρας, των λεπτών και ο δείκτης των δευτερολέπτων του χρονογράφου (χρειάζεται μια μετατροπή) και ίσως μπει και ένα γνήσιο bezel άλλα δεν είμαι ακόμα σίγουρος για το αν είναι απαραίτητο.
Έγινε σέρβις στον αυτόματο, καλίμπραρισμα, κοντά στο μηδέν η χρονομετρια, στεγανοποίηση και πέρασε το τεστ των 100 μέτρων πράγμα αρκετά εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς ότι και το γνήσιο ρολόι είναι και αυτό 100αρι.
Σε σχέση με το v1 (το v2 δεν έπεσε στα χέρια μου) υπάρχουν βελτιώσεις πρώτα στην κορώνα στις τρεις τελείες που ήταν σε ευθεία γραμμή κάτω το σήμα της ρόλεξ (χαζό λάθος) και στο καντράν όπου πλέον τα subdials δεν είναι τόσο χοντρά και γυαλιστερά όσο τα 2 προηγούμενα βερσιόν.
Το γνήσιο καντράν κάνει την μεγάλη διαφορά στο ρολόι μαζί με το κρύσταλλο θεωρώ ότι είναι αδύνατο να καταλάβει κάποιος ότι πρόκειται για ρέπλικα ρολόι ακόμα και αν είναι έμπειρος, το ρέπλικα καντράν v3 που είχε επάνω δεν είναι κακό αλλά θα ήθελα ακόμα λίγο πιο λεπτά τα subdials και το χρώμα τους πιο ασημί (βγαίνει λίγο προς το χρυσό ανάλογα με το πως πέφτει το φως επάνω) με το δεδομένο όμως ότι υπάρχουν καμία 35αρια διαφορετικά γνήσια καντράν σε όλα αυτά τα χρόνια κυκλοφορίας του δεν είναι και τόσο σημαντικό θέμα, μπορείς να το φορέσεις και χωρίς γνήσια ανταλλακτικά άνετα.
Μηχανισμός χρονογράφος κλώνος 4130 που λειτουργεί κανονικά καταγράφοντας δευτερόλεπτα, λεπτά και ώρες όπως το γνήσιο daytona, έχει πάρα πολύ μεγάλη αυτονομία (δεν έχω μετρήσει το συγκεκριμένο αλλά το προηγούμενο κράταγε σίγουρα πάνω από 48 ώρες και πλησίαζε τις 72 όπως το γνήσιο) φαίνεται αρκετά ποιοτικός (για κλώνος) και αξιόπιστος μέχρι στιγμής το v1 δυο χρόνια τώρα δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο πάθει κάτι είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν after market ανταλλακτικά, μπορούν να μπουν σχεδόν όλα τα γνήσια αλλά δεν είναι φτηνή υπόθεση, βάρος 140 γραμμάρια ακριβώς όπως το γνήσιο και φυσικά οι διαστάσεις είναι 1:1 με το γνήσιο daytona, διάμετρος 40mm και σωστό πάχος 12mm.
Ακολουθούν φωτογραφίες...