Καλησπέρα, εύκολο θέμα μιας και τελευταία ασχολήθηκα αρκετά με τα 16610 LN και LV από την JF.
Καταρχήν γνώμη μου είναι ότι τα 16610 από την JF είναι ότι πιο τίμιο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή σε 5 Digit Rolex, μιας και ο TC έχει φύγει από την αγορά!
Όσον αφορά τον μηχανισμό τώρα. Ο SH3135 μπορεί να επισκευασθεί και να δεχθεί κατά 95% όλα τα γνήσια ανταλλακτικά από την Rolex σε αντίθεση με τον SA3135 που θα πρέπει σε περίπτωση προβλήματος να βρεθούν ανταλλακτικά ρέπλικα από τους Dealers!
Φυσικά θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν ότι τα γνήσια Rolex ανταλλακτικά κοστίζουν, ίδιος όταν πρέπει να προμηθευθούν μέσω της μαύρης αγοράς (αυτό σε αντίθεση με τους μηχανισμούς Α2836 και τα ETA ανταλλακτικά)!
Για εμένα προσκοπικά οι αναβαθμίσεις που πρέπει να ακολουθηθούν είναι: γνήσιος δίσκος ημερομηνίας (κόστος γύρω στα 150€), κρύσταλλο (150-350€) και στεφάνη (150-250€) στο οπτικό κομμάτι. Τώρα αν θέλουμε παράλληλα και σωστή λειτουργία μηχανισμού, για να δουλέψει στρωτά ο γνήσιος δίσκος ημερομηνίας. Θα πρέπει να αλλαχτούν και τα εξής parts με γνήσια:
3135-600 seating for Date indicator γύρω στα 200€.
3135-645 Date Corrector γύρω στα 50€.
3135-639 Date Corrector wheel γύρω στα 70€.
3135–614 Date jumper γύρω στα 50€.
Τέλος αν θέλουμε να πετύχουμε τέλεια φορτίσει και μεγάλη αυτονομία, θα πρέπει να αλλαχθεί ολόκληρη η γέφυρα αυτόματου (3135-145 winding rotor assembly κόστος γύρω στα 400€) , η τουλάχιστον οι ρόδες αυτόματου (3135-540 reversing wheel γύρω στα 140€).
Αυτά τουλάχιστον άλλαξα εγώ στο δικό μου πριν από δυο εβδομάδες περίπου.
Εδώ το αποτέλεσμα:
Sent from my iPhone using Tapatalk