Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από chrvolt

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Κόλληση μεγεθυντικού φακού σε ζαφείρι

από Dimitris57

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Κόλληση μεγεθυντικού φακού σε ζαφείρι

από JOP

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP 20 χρόνων βελτίωση μηχανισμού των Rolex Submariner ρεπ

από Dimitris57

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από AGGELOS

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από chrvolt

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από Dimitris57

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από djmarios

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από chrvolt

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP Απ: Τι Ρολόι φοράμε σήμερα - Wristshots

από djmarios

Watch-Time Communit - 28. Απρίλιος. 2024 - 12:38:34 πμ
Γεια χαρά Επισκέπτης
Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP
  • Εγγραφείτε δωρεάν και γίνετε μέλος του Watch-Time

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOPΕμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - JOP

Σελίδες: 1 2 3 [4]
46
Omega / Απ: Η τελευταία έκδοση του Moonwatch: Το "Omega Speedmaster Racing"
« στις: 05. Δεκέμβριος. 2017 - 01:29:33 πμ »
και ανφας απο το gruppo...

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP

νομίζω ότι είναι μια καλή δουλειά για το μαρκετινγκ.

Και εντάξει τα GEN είναι όπως είναι και το δικό μας πρόβλημα παραμένει στις ασιατικές ή όχι, moduled 7750.
Ο δίσκος κινείται στους άξονες x y ήδη.

Τι με εμποδίζει να ψωνίσω έναν GEN δίσκο date, να τον ξυρίσω εσωτερικά, να του αφαιρέσω ύψος αν δώ ότι
χρειάζεται και να τον κολήσω ακριβώς πάνω στον υπάρχον διορθώνοντας παράλληλα και το όποιο σφάλμα θέσης στο dial έχει;

Το βάρος του θα είναι σίγουρα μικρότερο από γραμμάριο και απο όσο έχω δει το σύστημα κίνησης του είναι χοντροκομένο αρκετά..

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP

47
Omega / Απ: Η τελευταία έκδοση του Moonwatch: Το "Omega Speedmaster Racing"
« στις: 05. Δεκέμβριος. 2017 - 01:06:01 πμ »
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου Σωτήρη, μου ανοίγεις τα μάτια.

Ορίζεις σαν σφάλμα και έχεις δίκιο, το ύψος του δίσκου date κάτι που μάλλον οφείλουμε στην ποιότητα των rolex - tudor
που ασχολείσαι  ;D

Είναι όμως υπαρκτό και λογικό να ενοχλεί.

Κοίταξε μερικές GEN φωτό στο dial που δεν μπορούν να σκαλίσουν κορνιζα(φωτο εκτός gruppo) και
να ξεγελάσουν την προοδευτικότητα του βάθους.





Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP
Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP

υγ: πλάκα - πλάκα ο δεύτερος παίζει να λυνε κανα μοτερ πιο πριν  ::)

48
Eίναι πολύ απλή διαδικασία και συννάμα για ένα κομμάτι, που σημαίνει ότι θα εξυπηρετηθεί σαν "χαρη"
όπως κάθε τι μοναδικό που κατασκευάζουμε σαν χόμπι. Στείλε μου pm την περιοχή που μένεις και θα πάρω τηλέφωνα
να συννενοηθώ έτσι ώστε να πάς "συστημένος" κάπου που να σε βολεύει.

Αν δεν έχεις πρόβλημα με το χρόνο μπορώ να το αναλάβω εγώ (χωρίς κάποια αμοιβή φυσικά) απλά έχω πολλές εργασίες
ταυτόχρονα και μπορεί να πάρει εβδομάδα.

σε δεύτερο - τρίτο λόγο και επειδή είμαστε μεγάλα παιδιά, επέτρεψε μου να σου προτείνω να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου
(μέχρι να ολοκληρωθεί το φρεσκάρισμα έστω) να μην στεναχωριέται - απασχολείται με τέτοιες μικρότητες. Η ζωή είναι
πολύ καλύτερη όταν δίνεις στα πράγματα την αξία που τους αρμόζει κατα περίπτωση ;)

υγ: χε, στην Νίκαια που είδα ότι μένεις παίζει να βρείς κάποιον με καμπίνα πολύ κοντά σου, ρώτησε στο πρώτο μηχανουργείο ή συνεργείο που θα συναντήσεις ;)

49
Kαλημέρα! τώρα το είδα, δεν νομίζω ότι έχει "κτυπηθεί" με αμμο, μοιάζει με γυαλί.
Σε γενικές γραμμές θα βρείς καμπίνα να το κτυπήσεις και σε μηχανουργεία και συνεργεία μοτό.
Θα κτυπηθεί και το επάνω μέρος που έχει διαμορφωθεί με ροζ πέτρα (μάλλον) σε φρεζάκι οπότε καλό θα ήταν
να δεις πιο νούμερο grit σου δίνει αυτή ακριβώς την υφή για να το φινίρεις μετά με γυαλόχαρτο στο χέρι.
(μια -δυο στροφές στις παλάμες σου είναι αρκετές για να το επαναφέρεις.)

Μου μοιάζει με 180grit αλλά μπορείς να δοκιμάσεις και το 240grit αν σου φανεί too much ;)

υγ: πολύ προσοχή να είναι καθαρό το υλικό που θα το κτυπήσεις, να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε μέταλλα που σκουριάζουν
πριν γιατί "αρρωσταίνει" το ατσάλι και κάνει σκουρίτσες. Έτσι και αλλιώς δεν χρειάζεται παραπάνω από μια χούφτα υλικό (~0.05€)
και μπορείς να ζητήσεις να μην χρησιμοποιηθεί το υλικό που ήδη έχει η καμπίνα αλλά μια χούφτα καινούριο.

50
Ρολόγια Replica / Απ: Jaeger-LeCoultre Master Compressor Diving Navy SEALS
« στις: 06. Νοέμβριος. 2017 - 07:08:23 μμ »
Ναι βέβαια, δεν έχω κανα λόγο να αλλάξω την μορφή του, για θέμα παθητικής ασφάλειας ρωτάω.
Νομίζω ότι είναι μεγάλο αβανταζ για τα "αξονοκεντρικά;" ρολόγια αυτή η δυνατότητα να γίνουν
λίγο πιο φιλικά για τους μοτοσυκλετιστές - ποδηλάτες.

51
Ρολόγια Replica / Απ: Αγορά ρολογιού τύπου Rolex από το TimeLux
« στις: 04. Νοέμβριος. 2017 - 08:50:01 πμ »
Ίσως πρέπει να ανοίξει ενα θέμα που να γράφουμε όσοι έχουμε εμπειρία, τα χαρακτηριστικά που κοιτάμε
τόσα χρόνια και αναγνωρίζουμε τους απατεώνες. 
Μετά να συγκεντρώσεις όσα θεωρείς ουσιαστικά στο αρχικό πόστ έτσι ώστε να είναι εύκολο να καταλάβει
κάποιος γιατί του λέμε "μη" σε κάποια αγορά κλπ.

Οι νέοι φίλοι καλό θα είναι να έχουν ξεκάθαρα κάποια πράγματα.
Αυτό το χόμπι έχει να προσφέρει πολλά, τις αξίες για τις τέχνες που εμπλέκονται στην κατασκευή ενός ρολογιού,
την υπομονή που χρειάζεται για να "ολοκληρώσεις" ένα κομματι που κοστολογείται υψηλά λόγο των εργασιών που εχει κλπ.

53
ωραία, είναι το παρακάτω:

base

Σκέφτομαι να το λύσει ο μηχανικός, να μετρήσει κιόλας αν περισσεύουν τίποτα δέκατα πάνω και κάτω στην κάσα
να ξεκινήσω από αυτά. Αν καταφέρω να μειώσω το αρχικό ύψος 1-2 mm θα είναι πολύ καλά σε σχέση με το πρωτότυπο.

54
Μου αρέσει το radiomir με lugs όπως τα σύγχρονα που κυκλοφόρησαν και νόμιζα ότι θα με κάλυπτε ένα σαν το 574 (42mm).
Δοκίμασα ένα σήμερα και θεωρώ ότι το μέγεθος δεν ταιριάζει σε 'μένα και θα το θελα 44mm.

Λέω να πάρω ένα άκοπο και να το διαμορφώσω εγώ στα πρότυπα του αρχικού.

α) αγορά από σιτε όπως το στρατιωτικήώραρολόϊ έχουν την αντίστοιχη ποιότητα να ασχοληθώ;

β) αν ζητήσω να σταλεί χωρίς λογότυπα θα εξακολουθώ να αντιμετοπίζω θέμα με το τελωνείο;

γ) υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην ευρώπη;

ευχαριστώ!

55
Νεο φόρουμ, ευκαιρία να αναφερθούμε σε κάτι που λίγοι τολμούν να αναφερθούν για τα ρολόγια, κυρίως τα μηχανικά.

Επηρεάζει η συχνότητα που αποδίδει το ρολόϊ μας τον οργανισμό μας;

Τα ρολόγια διαιρουν την ώρα σε "κτυπους" ανάλογα τις δυνατότητες του μηχανισμού τους. (VPH vibes per hour)
Λογικά σκεπτόμενοι, όσο μεγαλύτερο το πλήθος των κτύπων, τόσο μεγαλύτερη η "ανάλυση" της ώρας, τόσο μεγαλύτερη η ακρίβεια.

Δηλαδή: αν το σφάλμα ενος ρολογιού είναι να "χάνει" (ή να "κερδίζει") 1 κτύπο το λεπτό, ενα ρολόϊ με 7200vph = 1Hz
θα "χάνει" 1δευτερόλεπτο στα 100, ενώ ένα ρολόϊ με 28,800 vph=4 Hz θα "χανει" 1/8 του δευτερολέπτου...
Πολύ χονδρικά για να καταλαβαίνουμε για τι μιλάμε.

π.χ. με ενημερώνει ο ορολογοποιός μου ότι το ρολόϊ μου αποδίδει 28800 vph. Διαιρώ με το 3600 (που είναι τα δευτερόλεπτα /h)
και έχω 8, διαιρώ με το 2 ( γιατί ο κτύπος είναι αποτέλεσμα του πήγαινε - έλα του balance wheel (τικ-τακ)) και βρίσκω την συχνότητα που αποδίδεται, δηλαδή τις ταλαντώσεις του balance wheel ανα δευτερόλεπτο = 4Ηz.

HISTORIE: To 1967-68 η ΖENITH κατάφερε το El Primero στα 36600vph και απο τότε οι ακριβολόγοι κάνουν
το σταυρό τους σαν το Ζορο...
Επίσης η Βulova 10 χρόνια πρίν εφηύρε το καταπληκτικό quartz Accutron με ~262000vph και δημιούργησε τα ψυχολογικά στους
παραπάνω φίλους :)


Σε αυτό το θέμα όμως δεν μας απασχολεί η ακρίβεια.. :lol:

Σε αυτό το θέμα μας απασχολεί αν η συχνότητα που παράγουν γίνεται αντιληπτή από τον εγκέφαλο μας
σαν μια αντίστοιχη δική του ισοχρονική.
Πολύ επιφανειακά: ο εγκέφαλος μας δημιουργεί μια συχνότητα ανάλογα τις "εργασίες" που διεκπαιρεώνει.
Οι συχνότητες που αποδίδουν τα μηχανικά ρολόγια ανοίκουν στο φάσμα των χαμηλών που ελέγχουν εργασίες
ανάπλασης και ανάκαμψης του οργανισμού 1Ηz - 4Hz.


Στο ιντερνετ τα βρίσκουμε σαν isochronic frequences και binaurals με πολλούς να πιστεύουν (αλλοι με επιστημονική βάση
και άλλοι πειραματιζόμενοι) ότι "πείθουμε" εύκολα τον εγκέφαλο μας να εκκινεί εργασίες αυτοϊασης κλπ.

Έτσι μπακαλίστικα και χοντροκομένα ερχόμαστε στο θέμα. Όσοι έχουμε ζήσει με μηχανές που αποδίδουν 4Ηz (28800vph)
και κάτω (21600, 18000, 14400, 10800, 3600) έπεσε ποτέ στην αντίληψη μας οποιαδήποτε αλλαγή διάθεσης;
δειγμα σε video



Υπάρχει περίπτωση ενα τέτοιο χαρακτηριστικό να είναι σε κάποιο ποσοστό ένας από τους παράγοντες
που όρισαν ώς "πολύτιμα" τα ρολόγια μετά την μηχανολογία - μηχανουργία - ποιότητα κλπ.;

έτσι για την κουβέντα, το νεο Antoine Martin που πέτυχε να ρίξει την συχνότητα στο 1Ηz με
ένα τεράστιο ballance wheel που του προσφέρει αντίστοιχα 92!!! ώρες αυτονομία...

Εμφάνιση μηνυμάτων - JOP




σχολιάστε ελεύθερα, με'γειά το φόρουμ!

Σελίδες: 1 2 3 [4]